Ηλεκτρονικό Κατάστημα (eshop)

Πρόγραμμα «e-λιανικό»

ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΡΑΣΗΣ

Είστε έτοιμοι να κάνετε τα πρώτα σας βήματα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο;

Δημοσιεύτηκε η Δράση «e-λιανικό» έχει στόχο την επιχορήγηση ΜμΕ επιχειρήσεων για την δημιουργία ή την αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) προκειμένου να στηριχθεί η λειτουργία τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας κορονοϊού.

Επιδοτούνται αιτήσεις μέχρι 5.000 ευρώ για κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ.

Η Δράση απευθύνεται σε μεσαίες, μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου, διατηρούν φυσικό κατάστημα και η λειτουργία τους έχει ανασταλεί για τουλάχιστον μία ημέρα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να έχουν το ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ (ΚΑΔ 47 και Αναλυτικοί αυτού, όπως αυτοί περιγράφονται στο Παράρτημα Χ) είτε ως ΚΥΡΙΑ Δραστηριότητα, στην έδρα ή στο υποκατάστημα, είτε ως δραστηριότητα με τα μεγαλύτερα έσοδα, ενώ ως βασικό κριτήριο αξιολόγησης των Υφιστάμενων επιχειρήσεων ορίζεται η μείωση του Κύκλου Εργασιών 4ου τριμήνου 2020 σε σχέση με τον αντίστοιχο Κύκλο Εργασιών 4ου τρίμηνου έτους 2019. Η μείωση πρέπει σε ποσοστό να είναι μεγαλύτερη ή ίση του 20%. Το κριτήριο δεν θα εφαρμοστεί στις Νεοσύστατες επιχειρήσεις.

Η διαδικασία αξιολόγησης θα είναι συγκριτική βάσει του αντικειμενικού κριτηρίου της μείωσης του κύκλου εργασιών του 4ου τριμήνου του έτους 2020 σε σχέση με το 4ο τρίμηνο του έτους 2019 και η έγκριση της επιχορήγησης των αιτήσεων χρηματοδότησης θα γίνει ανά Κατηγορία Περιφέρειας. Για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις η μείωση θα θεωρηθεί 100% στον κύκλο εργασιών τους. H έγκριση της επιχορήγησης των αιτήσεων χρηματοδότησης θα γίνει ανά Κατηγορία Περιφέρειας.

Δεν απαιτείται πλέον η εκ των προτέρων υλοποίηση του ηλεκτρονικού καταστήματος, καθώς στις επιχειρήσεις θα δοθεί χρόνος έξι (6) μηνών αφού ενταχθούν, για να υλοποιήσουν το έργο τους.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα eshop ουσιαστικά αποτελεί εφαρμογή για τους πελάτες σας και επιτρέπει συναλλαγές και αλληλεπίδραση ανάμεσα σε εσάς και τον τελικό καταναλωτή πάνω από το Internet, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Η Webable αναπτύσει ηλεκτρονικά καταστήματα με στόχο να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό και μετατρέπει ο επισκέπτης του ιστοχώρου σε πελάτη σας.

Χαρακτηριστικά ηλεκτρονικού καταστήματος

  • Απλό σύστημα διαχείρισης στα ελληνικά
  • προσθαφαίρεση κατηγοριών, υποκατηγοριών και προϊόντων
  • Απεριόριστος αριθμός προϊόντων
  • Δυνατότητα εμφάνισης ενός προϊόν σε παραπάνω από μια κατηγορία
  • Δυνατότητα φωτογραφιών για κάθε προϊόν
  • Επιλογή παραστατικού (Απόδειξη ή τιμολόγιο)
  • Επιλογή τρόπου αποστολής (με εξτρά λειτουργίες ανάλογα με το τελικό  κόστος, την περιοχή κτλ.)
  • Επιλογή τρόπου πληρωμής (αντικαταβολή, παραλαβή στο κατάστημα,  κατάθεση, πιστωτική κάρτα, paypal)
  • Τιμές με ή χωρίς ΦΠΑ
  • Πώληση ψηφιακών προϊόντων
  • Παρακολούθηση – Διαχείριση Παραγγελιών, αυτόματη ενημέρωση με αποστολή email στον πελάτη
  • Μαζική αποστολή email
  • Αναζήτηση προϊόντων (τίτλος, περιγραφή, κωδικός)
  • Στατιστικά στοιχεία του καταστήματος (ποιά προϊόντα βλέπουν, αρχείο λέξεων της αναζήτησης)
  • Ειδική κατηγορία προσφορών/εκπτώσεων (αυτόματη ενημέρωση)
  • Ειδική κατηγορία δημοφιλέστερα (αυτόματη ενημέρωση)
  • Διαχείριση προϊόντων για εμφάνιση στην πρώτη σελίδα
  • Διαχείριση προϊόντων για εμφάνιση τους σε κατηγορία προτεινόμενα
  • Συνεχή προβολή καλάθι αγορών (εν συντομία)
  • Εγγραφή μέλους (απαραίτητη για ολοκλήρωση παραγγελίας) με δυνατότητα αποστολής email υπενθύμισης κωδικού στα εγγεγραμμένα μέλη
  • Προβολή και διαχείριση της καρτέλας μέλους από το μέλος (προβολή παραγγελιών, αλλαγή στοιχείων-κωδικού)
  • On-line στατιστικά αριθμός επισκέψεων, αριθμός προϊόντων
  • Δυνατότητα απευθείας αποστολής email για να λαμβάνει ο επισκέπτης ενημέρωση χωρίς να γραφτεί μέλος (newsletter)
  • Υποστήριξη επικοινωνίας με web services ταχυμεταφορών για άμεση έκδοση voucher number από το διαχειριστικό
  • Ενημέρωση διαχειριστή και πελάτη για παραγγελίες μέσω μηνυμάτων sms
  • Διαχείριση εξόδων αποστολής σύμφωνα με γεωγραφική θέση πελάτη
  • Διαχείριση εξόδων αποστολής σύμφωνα με μέγεθος / βάρος προϊόντος / παραγγελίας
  • Λειτουργία cashback & ηλεκτρονικό πορτοφόλι
  • Διαχείριση πακέτων προσφορών σε προϊόντα / κατηγορίες προϊόντων / πακέτα προϊόντων
  • Διασύνδεση με skroutz.gr / bestprice.gr / jamjar.gr / glami.gr
  • Παραμετροποίηση & διασύνδεση facebook catalog / google ads feed / google merchants feed
  • Διασύνδεση – Παραμετροποίηση γέφυρας με εμπορικό πρόγραμμα λιανικής διαχείρισης
  • Προδιαγραφές ΑμεΑ επιπέδου ΑΑ σύμφωνα με τις Οδηγίες για την Προσβασιμότητα του Περιεχομένου του Ιστού έκδοσης 2.0 (Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0) από την διεθνή κοινοπραξία W3C για τον παγκόσμιο Ιστό